21 Nisan 2017 Cuma

Kaira və adsız qız ( “Uçan Pəncab” yoxsa “Əziz həyat” ?)

Alia Bhat (Alia Bhatt) hazırda Bollywoodda ən çox danışılan , ən çox tələb olunan aktrisalardan biridir. Bir qız ki , Karan Johar onu öz mənəvi qızı adlandırır. Bu isə onun həm də rejissor Mahesh Bhattın qızı olması faktını belə geridə qoyur :)



Mart ayının 15-i  24 yaşını tamamlamış  aktrisa hələ 19 yaşında öz professional film debütünü edib.Filmi qətiyyən bəyənməsəm də , bir reallıq var ki, “ Student of the year”  Bollywooda   3 maraqlı ad qazandırdı :  Varun Dhavan (Varun Dhawan) , Sidhart Malhotra (Siddharth Malhotra) və haqqında danışdığımız Alia …





Aktrisa artıq Bollywoodun  “Oscar”-I sayılan 2 Filmfare mükafatına sahibdir ki, sonuncunu  bu gün sizə haqqında danışacağım 2 filmdən biri- “Udta Punjab” (Uçan Pəncab) sayəsində alıb.
İkinci filmimizsə “Dear Zindagi “-dir (Əziz həyat). Yəni, bu dəfə ,çalışacağam ki ,bizim gənc, amma istedadlı aktrisamızın bu iki bir-birilə heç bir baxımdan əlaqəsi olmayan  filmləri haqda olan fikirlərimi sizlə də paylaşım :)

Əvvəla onu deyim ki, Alia tamaşaçı tərəfindən birmənalı qarşılanmayan aktrisalardandır. Yəni nə qədər fanatı olsa da , bir qrup izləyici onu hələ də qəbul edə bilməyib. Sadəcə film sahəsində çalışan bir ailədən gəlməyi sayəsində bu yerlərə gəlib çıxdığını düşünənlər də az deyil.  Ulduzların bundan xoşhal olmamaqları qədər , məncə, izləyicilərin müəyyən mənada haqlı olmaları da anlaşılandır :) Bollywood üçün filmlə bağlı sənətlərin nəsildən nəsilə keçməsi o qədər standart bir şeyə çevrilib ki, artıq. Amma hələ ki,  bu soyad davamçılarının özlərini peşələrində doğrultmadıqlarını demək  də haqqsızlıq olmazmı ?



Nəisə. Filmlər haqda əvvəlcə sizə məlumatlandırım.

Keçən ilin noyabrında vizyona girən “Əziz həyat” vizyonda “Uçan Pəncab”-a nisbətdə çox daha gəlirli film oldu. Birincinin baş rollarında Alia və  Şahrux Xan (Shahrukh Khan) yer alsa da , ikincidə Alia ilə  filmi Şahid Kapur ( Shahid Kapoor) ,Dilcit Dosanc ( Diljit Dosanj) ,Karina Kapur Khan  ( Kareena Kapoor Khan  ) paylaşdılar.

 Rejissor Qauri Şindenin (Gauri Shinde) “Əziz həyat”I gənc bir qızın – Kairanın həyatına  fərqli baxış yaradan gənclik dramasıdır. Bir gün öz filmini çəkməyi arzulayan gənc qızımız uğursuz bir sevginin mərkəzinə düşür , bu azmış kimi yaşadığı evdən çıxarılır… Həyatı ilə barışmaz hala gələn Kaira   illərdir, emosianal bağlarını itirdiyini düşündüyü ailəsinin yanına qayıdır. Burada isə o , təsadüfən , bütün həyata olan baxışını dəyişdirəcək adamla- həkim Cəhangir Xanla  tanış olur  :)



Bəli, Kaira ilə Cəhangirin görüşləri, söhbətləri çox maraqlı idi… Hətta illərdir ki, bu qədər film izləməyimə baxmayaraq ilk dəfə idi , məhz bu tipdə zövqlü dialoqlar , maraqlı sitatlar eşitdiyimi deməliyəm …

-Eynşteyn deyib bunu… O insan axmaqdır ki, hər gün eyni şeyi edir , amma fərqli nəticələr gözləyir..

-Özümüzü lazımi qədər dərk edəndən , anlayandan sonra , başqalarının haqqımızda nə düşündüyünün mənası olmur. Tamamilə.

- Hər suala cavabı olan insan dahi deyil, dahi hər suala cavab tapmaq üçün səbri olan insandır.

-Rahat ağlaya bilmirsənsə , necə rahat güləcəksən ?

-Həyat puzzle kimidir, həyatındakı insanlar sənə parçaları əlaqələndirməyə , yerini  tapmağa kömək edə bilər. Ancaq  yalnız sən puzzle-ı bitirə bilərsən…



Amma… “Amma” haqda “Uçan Pəncab”dan da danışandan sonra… :)

İkinci filmimiz rejissor Abişek Çaubiy ( Abishek Chaubey ) qələmindən çıxmış  və Hindistanın əzəli dərdlərinə toxunmuş kriminal dramadır. Filmin elə ilk dəqiqələrində  eyni adlı musiqi nömrəsində  Şahid Kapuru (Shahid Kapoor) o halda görəndə bu filmdə yolunda getməyən bir şeylər olacaq (yaxşı mənada) deyə düşündüm və elə də oldu  :)



Əvvəl də vurğuladığım kimi , filmdə 4 baş rol var və  hər bir rolun- 22 yaşlı müğənninin, reablitasiya mərkəzində işləyən həkim xanımın,  polis işçisinin və filmin sonuna qədər adını öyrənə bilməyəcəyimiz əkində işləyən gənc qızın (Alia) hekayəsi  bir nöqtədə kəsişir. Onlar 4-ü də eyni bəlanın “qurban”larıdır… Narkotik… Hindistanın nə vaxtsa bu bəladan qurtulacağına inanmaq çox çətindir… Hələ Pəncab… Hər gün bu ölkədə saysız gənclər, hətta yeniyetmələr  uyuşdurucu ücbatından həyatlarını itirir. Yəni , anlayacağınız, film çox aktual bir mövzunu , adət etmədiyimiz bir formada bizə təqdim etməyi bacarıb…

Alia hər iki filmdə, özəlliklə də “Udta Punjab”da  bütün istedadını ortaya qoyub desəm yanılmaram… Məncə, bu qızın bacarığını dananlar hər 2 filmi mütləq izləməlidir.  Fikrimcə,“Dear Zindagi”-yə nisbətədə, digər filmdə daha çox emosiyanı izləyiciyə ötürməyi bacarıb. Ümumiyyətlə, “Udta Punjab”da Alia xarakteri həddən artıq az danışıb. Amma bu aktrisanı  da , elə yaratdığı obrazı da daha maraqlı edib.

Okay, Aliaya söz yox, hər iki film də həqiqətən təriflərə layiq idi. Amma , dayana bilmirəm və əlbəttə ki, birini digərindən daha yüksək yerdə saxlayıram ! :) Niyə ?



Çünki, düşünürəm ki, filmlər insanlara nəsə verməlidir, nəsə öyrətməlidir , nəyəsə səsləməlidir və.s. Və mən düşünürəm ki, hind qadını üçün  həll olunacaq o qədər məsələ var ki, işıqlandırılaısı , Kaira obrazının dərdləri, problemləri  əksər hind qadınları üçün ümumiyyətlə dərd belə deyil.



Çünki , hər iki filmdə bariz şəkildə insanların bir-birinə olan yardım, kömək, dostluq  nümunələri var idi və bu mənada “Uçan Pəncab” “Əziz həyatı” böyük fərqlə geridə qoyur. Bir film ki, fədakarlığın ən ağır nəticəsini belə bizə göstərir…



Çünki , hind filmi üçün ən önəmli faktor  sevgidir  və “Udta Punjab”dakı saf Juddu sevgisinin yanında , mənə görə , Kairanın “qarışıq” münasibətləri heç nə idi.


Əslində bu “çünki”-lər arta bilər , amma sizi bezdirmək istəmirəm :) İzləməyə gələndə isə , hər iki filmə baxmağınızı şiddətlə tövsiyyə edirəm, amma mütləq birini seçəcəksinizsə , qoy seçiminiz “Udta Punjab  “ olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder