Alia Bhat (Alia Bhatt) hazırda
Bollywoodda ən çox danışılan , ən çox tələb olunan aktrisalardan biridir. Bir
qız ki , Karan Johar onu öz mənəvi qızı adlandırır. Bu isə onun həm də rejissor
Mahesh Bhattın qızı olması faktını belə geridə qoyur :)
Mart ayının 15-i 24 yaşını tamamlamış aktrisa hələ 19 yaşında öz professional film
debütünü edib.Filmi qətiyyən bəyənməsəm də , bir reallıq var ki, “ Student of
the year” Bollywooda 3 maraqlı ad qazandırdı : Varun Dhavan (Varun Dhawan) , Sidhart Malhotra
(Siddharth Malhotra) və haqqında danışdığımız Alia …
Aktrisa artıq Bollywoodun “Oscar”-I sayılan 2 Filmfare mükafatına
sahibdir ki, sonuncunu bu gün sizə
haqqında danışacağım 2 filmdən biri- “Udta Punjab” (Uçan Pəncab) sayəsində
alıb.
İkinci filmimizsə “Dear Zindagi “-dir
(Əziz həyat). Yəni, bu dəfə ,çalışacağam ki ,bizim gənc, amma istedadlı
aktrisamızın bu iki bir-birilə heç bir baxımdan əlaqəsi olmayan filmləri haqda olan fikirlərimi sizlə də
paylaşım :)
Əvvəla onu deyim ki, Alia tamaşaçı tərəfindən
birmənalı qarşılanmayan aktrisalardandır. Yəni nə qədər fanatı olsa da , bir
qrup izləyici onu hələ də qəbul edə bilməyib. Sadəcə film sahəsində çalışan bir
ailədən gəlməyi sayəsində bu yerlərə gəlib çıxdığını düşünənlər də az
deyil. Ulduzların bundan xoşhal
olmamaqları qədər , məncə, izləyicilərin müəyyən mənada haqlı olmaları da
anlaşılandır :) Bollywood üçün filmlə bağlı sənətlərin nəsildən nəsilə keçməsi o qədər standart
bir şeyə çevrilib ki, artıq. Amma hələ ki,
bu soyad davamçılarının özlərini peşələrində doğrultmadıqlarını demək də haqqsızlıq olmazmı ?
Nəisə. Filmlər haqda əvvəlcə sizə məlumatlandırım.
Keçən ilin noyabrında vizyona girən
“Əziz həyat” vizyonda “Uçan Pəncab”-a nisbətdə çox daha gəlirli film oldu.
Birincinin baş rollarında Alia və Şahrux
Xan (Shahrukh Khan) yer alsa da , ikincidə Alia ilə filmi Şahid Kapur ( Shahid Kapoor) ,Dilcit
Dosanc ( Diljit Dosanj) ,Karina Kapur Khan
( Kareena Kapoor Khan ) paylaşdılar.
Rejissor Qauri Şindenin (Gauri Shinde) “Əziz həyat”I
gənc bir qızın – Kairanın həyatına fərqli
baxış yaradan gənclik dramasıdır. Bir gün öz filmini çəkməyi arzulayan gənc
qızımız uğursuz bir sevginin mərkəzinə düşür , bu azmış kimi yaşadığı evdən
çıxarılır… Həyatı ilə barışmaz hala gələn Kaira illərdir, emosianal bağlarını itirdiyini
düşündüyü ailəsinin yanına qayıdır. Burada isə o , təsadüfən , bütün həyata
olan baxışını dəyişdirəcək adamla- həkim Cəhangir Xanla tanış olur :)
Bəli, Kaira ilə Cəhangirin görüşləri,
söhbətləri çox maraqlı idi… Hətta illərdir ki, bu qədər film izləməyimə
baxmayaraq ilk dəfə idi , məhz bu tipdə zövqlü dialoqlar , maraqlı sitatlar
eşitdiyimi deməliyəm …
-Eynşteyn deyib bunu… O insan
axmaqdır ki, hər gün eyni şeyi edir , amma fərqli nəticələr gözləyir..
-Özümüzü lazımi qədər dərk edəndən ,
anlayandan sonra , başqalarının haqqımızda nə düşündüyünün mənası olmur. Tamamilə.
- Hər suala cavabı olan insan dahi
deyil, dahi hər suala cavab tapmaq üçün səbri olan insandır.
-Rahat ağlaya bilmirsənsə , necə
rahat güləcəksən ?
-Həyat puzzle kimidir, həyatındakı
insanlar sənə parçaları əlaqələndirməyə , yerini tapmağa kömək edə bilər. Ancaq yalnız sən puzzle-ı bitirə bilərsən…
Amma… “Amma” haqda “Uçan Pəncab”dan
da danışandan sonra… :)
İkinci filmimiz rejissor Abişek
Çaubiy ( Abishek Chaubey ) qələmindən çıxmış
və Hindistanın əzəli dərdlərinə toxunmuş kriminal dramadır. Filmin elə
ilk dəqiqələrində eyni adlı musiqi nömrəsində Şahid Kapuru (Shahid Kapoor) o halda görəndə
bu filmdə yolunda getməyən bir şeylər olacaq (yaxşı mənada) deyə düşündüm və elə
də oldu :)
Əvvəl də vurğuladığım kimi , filmdə
4 baş rol var və hər bir rolun- 22 yaşlı
müğənninin, reablitasiya mərkəzində işləyən həkim xanımın, polis işçisinin və filmin sonuna qədər adını
öyrənə bilməyəcəyimiz əkində işləyən gənc qızın (Alia) hekayəsi bir nöqtədə kəsişir. Onlar 4-ü də eyni bəlanın
“qurban”larıdır… Narkotik… Hindistanın nə vaxtsa bu bəladan qurtulacağına
inanmaq çox çətindir… Hələ Pəncab… Hər gün bu ölkədə saysız gənclər, hətta
yeniyetmələr uyuşdurucu ücbatından həyatlarını
itirir. Yəni , anlayacağınız, film çox aktual bir mövzunu , adət etmədiyimiz
bir formada bizə təqdim etməyi bacarıb…
Alia hər iki filmdə, özəlliklə də
“Udta Punjab”da bütün istedadını ortaya
qoyub desəm yanılmaram… Məncə, bu qızın bacarığını dananlar hər 2 filmi mütləq
izləməlidir. Fikrimcə,“Dear Zindagi”-yə
nisbətədə, digər filmdə daha çox emosiyanı izləyiciyə ötürməyi bacarıb. Ümumiyyətlə,
“Udta Punjab”da Alia xarakteri həddən artıq az danışıb. Amma bu aktrisanı da , elə yaratdığı obrazı da daha maraqlı
edib.
Okay, Aliaya söz yox, hər iki film də
həqiqətən təriflərə layiq idi. Amma , dayana bilmirəm və əlbəttə ki, birini digərindən
daha yüksək yerdə saxlayıram ! :) Niyə ?
Çünki, düşünürəm ki, filmlər
insanlara nəsə verməlidir, nəsə öyrətməlidir , nəyəsə səsləməlidir və.s. Və mən
düşünürəm ki, hind qadını üçün həll
olunacaq o qədər məsələ var ki, işıqlandırılaısı , Kaira obrazının dərdləri,
problemləri əksər hind qadınları üçün
ümumiyyətlə dərd belə deyil.
Çünki , hər iki filmdə bariz şəkildə
insanların bir-birinə olan yardım, kömək, dostluq nümunələri var idi və bu mənada “Uçan Pəncab”
“Əziz həyatı” böyük fərqlə geridə qoyur. Bir film ki, fədakarlığın ən ağır nəticəsini
belə bizə göstərir…
Çünki , hind filmi üçün ən önəmli
faktor sevgidir və “Udta Punjab”dakı saf Juddu sevgisinin
yanında , mənə görə , Kairanın “qarışıq” münasibətləri heç nə idi.
Əslində bu “çünki”-lər arta bilər ,
amma sizi bezdirmək istəmirəm :) İzləməyə gələndə isə , hər iki filmə
baxmağınızı şiddətlə tövsiyyə edirəm, amma mütləq birini seçəcəksinizsə , qoy
seçiminiz “Udta Punjab “ olsun :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder