11 Mart 2016 Cuma

"Dilwale" ya "Bajirao Mastani "? / Hər ikisi ya heç biri.

18 dekabr bollyfanlar üçün əlbəttə ki, özəl gündür. Çünki 2015-in məhz 18 dekabrında iki əjdaha iş - "Dilwale" və "Bajirao Mastani " (bundan sonra BM) vizyona girdi. Düzü, mən sadəcə filmləri izləyənə qədər belə düşünürdüm :) Belə düşüncənin hər iki film üçün ayrı səbəbləri var idi. "Dilwale" beş ildən sonra Srkajol əfsanəsini yenidən ekrana gətirəcəkdi. "BM" isə Sanjay Leela Bhansalinin tarixi hadisələrin motivləri əsasında ərsəyə gətirdiyi uzun müddət gözlənilən film idi. Hər iki filmi izləməzdən əvvəl keçirdiyim həyəcanı xatırlayıram. Sonra da izlədikdən sonra yaranan xəyal qırıqlıqlarını... Filmlər haqda danışmazdan əvvəl bütün oxucularımı hind film sektorunda verilən bütün mükafatları önəmsəməməyə çağırıram. Qoy fikirlərinizi o taxta və metal parçaları yox, hissləriniz, bildikləriniz və dəyərləriniz formalaşdırsın. Bu yazıda da "BM"in onlarla mükafat alması, "Dilwale"nin isə adının heç bir mükafat siyahısında yer almaması heç bir əhəmiyyət kəsb etməyəcək. Qısa bir haşiəyə çıxım. 2012-də ekranlara gələn "Dilwale" rejissoru Rohit Shettynin "Chennai Express"-i kimi filminə görə Deepika az qala "Ram-leela"ya görə aldığı qədər mükafat almışdı. Amma hind filmindən, hind film dəyərlərindən və ən önəmlisi vaxtın dəyərindən başı çıxanlar qəbul edər ki, hind film sektorunun ən mənasız filmlərindən biri elə "Chennai Express" olub və o filmdə mükafata layiq heç bir rol yox idi. Hətta mənə " "Dilwale" ya "Chennai Expressi" ?" deyə on dəfə soruşsalar da "Dilwale" deyərəm. Nəisə, birinci ssenari haqda danışsaq, hə, etiraf etmək olar, "BM" daha güclü ssenariyə malik idi. Amma bunu sırf "Dilwale" ilə müqayisədə deyə bilərik. Yox bir tarixi film olaraq "BM" ssenarisini də zəif hesab etməyə çoxlu səbəblər tapmaq olar. Anlamıram, görəsən, filmlərin vaxtlarını qısaltma istəkləri, həm də filmin izləyicisinə ötürəcəklərini də əsaslı formada azaldırmı ? Kaş ki, "Dilwale" ssenarisində "olmasa da olardı" və ya "olmasa daha yaxşı olardı " dediyimiz görüntülərin əvəzinə daha çox Srkajol kimyası izləyə bilərdik... Fanlar da çox güman indiyə kimi izlədikləri və izləməyi arzuladıqları o sevgini görə bilmədilər. Çox təəsüf, amma bu reallıq idi. Sanki həm aksiyon, həm də məhəbbət olacaq deyə bir xeyli qismən "oturuşmamış" səhnələr ortaya çıxmışdı. Düzü, "BM"-də də oxşar situasiya var idi. "Aksiyon" sözünü "tarix" sözü ilə əvəz etməliyik sadəcə... Bəlkə də film izləyiciləri kimi çox alışmışıq tarixi qəhrəmanları mükəmməl görməyə, niyəsə "BM"-də obraz olaraq Bajirao da, Mastani də mükəmməllikdən uzaq idi. Bajirao bir sevdiyi qadını belə ailəsinə, din adamlarına qəbul etdirə bilməyən , amma imperatorluqları diz çökdürən başçı (paradoksa baxın bir :) ), Mastani də ailəli kişiyə aşiq olan, ailəsindən və qürurundan sevgi üçün vaz geçən bir müsəlamn qızıdır. Özü də bizim bu qız-Mastaninin hər o qeyri adi intonasiyalı "ishq" deyişində təəccüblənirdim. "Sən nə ara belə "ishq"ə düşdün axı, ay Mastani ?" :) Xoşbəxtlikdən "Dilwale"-də vəziyyət belə deyildi. Aktyorluqlardan danışsaq, Shahrukhu "Kaali", Deepikanı "Mastani" obrazına nə qədər uyğunsuz görsəm də, "Dilwale"-də Varun "Veer"-in, Kajol (Yeri gəlmişkən, bu qadın yaşı artdıqca cavanlaşmağı necə bacarır ?) "Meera"-nın, "BM"-də isə Priyanka Chopra "Kashi"nin öhdəsindən məharətlə gəlməyi bacarmışdı. Ümumiyyətlə Varun və Ranveer aktyorluqlarını bir xeyli irəli daşıyıblar da demək olar. Kajol isə... Bir qadın bu yaşda aksiyon janrına yalnız bu qədər uyğun ola bilərdi. :) "BM"-in başına gələn ən gözəl şeyin Priyanka olduğunu da qeyd etməsəm olmaz :) Musiqilərə gəlsək, hər şeyə rəğmən, "Dilwale"-nin qabaqda olduğunu sadəcə mən yox, bütün youtube istifadəçiləri anlaya bilər. "Dilwale" vizyona 3100, "BM" isə 5000-dən artıq film salonunda girsə də, birinci öz qazancı ilə ikincini geridə qoymağı bacardı. P.S. Əziz oxucu, bütün bunlar mənim şəxsi fikirlərimdir və əlbəttə ki,sənin fikirlərinlə üst-üstə düşməyə də bilər :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder